Om meg

Jeg er en 3(4) barns mor, født i 1981 som har fått en ny hobby, å sy! Har sydd en del fra gardiner til barna mine, bl.a. kjoler med trykk på. Var i Sverige i sommer, da ble det litt denim stoff som jeg har laget selekjoler av, med trykk på. Ellers har jeg "nettopp" oppdaga CeTho designs og kjøpt noe interlock stoff derfra, veldig kjekt å arbeide med. Ønsker du noen klær kan du ta kontakt på oddny-nj@online.no

søndag 18. juli 2010

Sydilla!!





Til min manns store fortvilelse, så har jeg fått sydilla!!! Har faktisk fått solgt 2 sett :) *jippi*


Synes det er gøy å prøve seg. Har vært å "snopt" litt på "CeTho designs", herlig jersey stoff. Har laget litt forskjellig.

Har laget en genser, den er en gave til ene nevøen min, str 122/128.


Genseren var først slik som en kan se her til venstre på min (snart) 7 årige datter. Den ble litt vel vid i halsen til gutt, så jeg sydde på en dobbel hals, som en kan se av bildet ovenfor.











Dette settet beståendes av lue, body, kjole og pose kjøpte Josefine's mamma til henne for 375 kr












Tina-dukken min er modell ;O)

3 kommentarer: